tishaolillan.blogg.se

Denna blogg kommer innehålla bilder och videos på min två blandras hundar (: Dom är en blandning mellan Pomeranian, Papillon och Tibetansk spaniel.

Promenader och fotboll (:

Kategori: Hundarna (:

Idag har hundarna varit ute på massa promenader och kollat på när pappa, min syster och min kompis spelade fotboll med några killar här på campingen (;
Fast dom gnällde mest efter att få hälsa på pappa och dom blir alltid helt galna om dom ser honom göra något när de har på sig koppel.
Jag personligen gick ut med hundarna fyra gånger och sen vet jag att pappa och mamma gick ut några gånger också ;)
Alltså inget speciellt hände idag som ni nog märker, ska försöka lägga upp någon video snart men dom gör inget mer än att sova typ :p
Aja bloggar imorgon kväll om något intressant händer (:
Tyvärr har det regnat varje dag här så hundarna har bara gått ut när det varit uppehåll eller när dom verkligen behövs :3
Önskar det var sol och varmt här för då får man så fina bilder på hundarna (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: