tishaolillan.blogg.se

Denna blogg kommer innehålla bilder och videos på min två blandras hundar (: Dom är en blandning mellan Pomeranian, Papillon och Tibetansk spaniel.

I husvagnen (:

Kategori: Hundarna (:

Nu har vi äntligen fått tag på internet i husvagnen och hundarna har äntligen somnat efter en jobbig bilresa :/
Dom var väldigt nervösa när vi åkte men Tisha tog det lugnt efter 10-15 minuter och satt i mitt knä och hittade ut på alla bilar och sånt som åkte förbi ;)
Men Lillan hoppa upp i min kompis knä som följde med och sen la hon sig i min systers knä och sen upp i hennes knä och sen min systers knä :p
Så höll hon på halva vägen sen tog jag henne i mitt knä och la Tisha på ena armen och Lillan på andra och då sov dom så söt :3
Kände mig värsta stolt att dom ville sova hos mig :)
Kameran la jag ju självklart i husvagnen som egentligen inte var tänkt.
Så fick ingen bild i bilen men har bilder på när dom sover nu (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: